DUTCHGUILD AVOND OP 6 OKTOBER MET ALS ONDERWERP: TV COMMERCIALS 2.0
Over een kleine maand, met het IBC-geweld weer een paar weken achter de rug, organiseert Dutch Guild een avond met als thema �TV Commericals 2.0, de toekomst van Reclame op de TV�.
De focus ligt op het gebruik van SCTE-standaarden voor het managen van Ad-impressies, en de nieuwe diensten die hiermee mogelijk worden. Deskundige sprekers leggen uit wat de plannen van de Nederlandse omroepen zijn, en vertellen over de gezamenlijke specificatie die ze hiervoor hebben geschreven. We kijken ook naar praktijkervaringen in binnen- en buitenland, en naar moderne systemen die ad-impressies in real-time veilen.
We zijn door Viacom uitgenodigd om deze avond bij hen op bezoek te komen in Amsterdam-Noord.
Programma
20:00 Opening Dutch Guild, Dolf Schinkel
20:10 Ferry Ouwendijk, Mediachoice, Ad insertion voor targeted advertising
20:05 Welkom Viacom
20:25 Richard van Everdingen, Delta Sigma Consultancy, Uitzendingen signaleren volgens SCTE-normen
20.55 pauze
21:15 Elwin Gastelaars, SpotXchange, Evolutie van programmatic video advertising
21:40 Dirk Griffioen, Unified Streaming, Serverside Ad Insertion - Possibilities and Challenges
21:55 Forumdiscussie geleid door Rob Koenen
22:15 Aankondigingen & Afsluiting
22:30 Borreltijd tot 23:30
Datum: | 6 oktober 2015 |
Tijd: | 19:30 � 23:30 |
Plaats:
| Viacom International Media Networks tt. Neveritaweg 6 1033 WC Amsterdam |
Aanmelden kan via de link hiernaast
Viacom bevindt zich op de NDSM werf, zowel via openbaar vervoer als per auto bereikbaar. Er geldt hier een laag tarief betaald parkeren tot 11 uur 's avonds zie bijgevoegde link:
http://www.parkeren-amsterdam.com/ndsm-werf
Met vriendelijke groet,
Het Dutch Guild-team.